Kukaan ei etsi online-kasinosivustoja, jos tarkoituksena on etsiä yritysneuvoja. Silti kummallista kyllä, useimpien näiden verkkosivustojen kestävyys massiivisessa kilpailussa osoittaa huomattavaa liiketoimintatajua. Jos teet nopean web-haun pelataksesi ilmaisia kolikkopelejä ilman latausta tai pokeria, saat tuhansia kasinosivustoja.
Kaikki sivustot eivät tietenkään ole menestyviä tai edes laillisia. Mutta huippuluokan sivustot ovat hallinneet asiakkaiden säilyttämisen taiteen. Tässä on opetuksia, joista muut, rahapelien ulkopuoliset sähköisen vähittäiskaupan yritykset voivat oppia. Otetaan esimerkiksi griffoncasino.com/, joka on pysynyt asiakkaiden suosiossa jo vuosia. He ja monet muut huippukasinot ovat alan suunnannäyttäjiä.
Joten miten huippuluokan online-pelikasinot päihittävät kilpailun ja estävät asiakkaita pakenemasta lukuisille muille samankaltaisille verkkosivustoille? Näin:
Lyömättömät kanta-asiakasohjelmat
Yksi parhaiden kasinosivustojen erottuva ominaisuus on, että jokainen toteuttaa oman kanta-asiakasohjelmansa. Jotkut sivustot on rakennettu kokonaan kanta-asiakasohjelmien ympärille. Kanta-asiakasohjelmat palkitsevat asiakkaita, jotka jatkavat pelaamista. Nämä ohjelmat on suunniteltu siten, että pelaajat voivat voittaa suuria bonuksia ja vastaavia etuja, mutta vain niin kauan kuin asiakkaat jatkavat pelaamista.
Kasinon kanta-asiakasohjelmat ovat erittäin suosittuja, koska ne tarjoavat usein pienempiä palkintoja uskollisille asiakkaille. Se ei eroa paljon pelin pelaamisesta. Asiakkaat ovat usein oikeutettuja käteisbonuksiin rekisteröityessään kanta-asiakasohjelmaan. Jälkeenpäin asiakkaille on runsaasti mahdollisuuksia voittaa helposti pienempiä palkintoja. Suuremmat palkinnot ovat myös saatavilla niille, jotka todella sitoutuvat kasinoon aktiivisesti.
Online-kasinon kanta-asiakasohjelmien ja muiden tavallisista liikkeistä saatavien kanta-asiakasohjelmien välillä on suuri ero. Ohjelmaan osallistuminen on kokemus sinänsä. Säännöllisissä kanta-asiakasohjelmissa asiakkaat eivät ehkä ole edes tietoisia hankkimistaan palkintopisteistä. Näin ei ole nettikasinon kanta-asiakasohjelmien kohdalla. Tässä mielessä nämä ohjelmat ovat samanlaisia kuin lentopisteiden kerääminen.
Monet, monet bonukset
Asiakkaiden säilyttäminen on korkeinta online-kasinoissa, jotka tarjoavat erilaisia bonuksia. Usein nämä bonukset ovat käteispalkintoja, mutta voi olla muitakin palkintoja, kuten kuponkeja. Bonukset ovat ratkaiseva tekijä kasinopelaajille, ja ne näkyvät pääasiassa näiden sivustojen mainonnassa.
Melkein kaikki suuret pelaajat online-kasinokentällä tarjoavat nyt tuottoisia tervetuliaisbonuksia asiakkaiden rekisteröityessä. Näin uudet pelaajat voivat aloittaa vedonlyönnin ilmaista rahaa. Ja myöhemmin lisää bonuksia tarjotaan erikoistapahtumiin, erilaisiin peleihin ja niin edelleen.
Pienet yritykset tarjoavat usein bonuksia erityisten lomien tai ostoskausien yhteydessä. Online-kasinoissa bonusjärjestelmä on kuitenkin sidottu siihen, kuinka kiihkeästi pelaaja pysyy kiinni verkkosivustossa.
Huippuluokan asiakaspalvelu
On väistämätöntä, että asiakkaat, jotka käyttävät verkkopohjaista tuotetta, joutuvat teknisiin vaikeuksiin. Online-kasinot kohtaavat myös monia muita asiakkaiden tiedusteluja, erityisesti koskien kotiutuksia ja juridisia kysymyksiä. Asiakkaat pitävät kiinni sivustoista, jotka tarjoavat luotettavimman vianetsintäpalvelun. Siksi parhaiten arvioiduilla nettikasinoilla on myös parhaat asiakaspalveluohjelmat.
Sivustot tarjoavat asiakaspalvelua monin tavoin, mukaan lukien puhelimitse, sähköpostitse, live-chatissa ja online-yhteyslomakkeella. Mitä enemmän vaihtoehtoja on, sitä todennäköisemmin asiakkaat pitävät sivustosta kiinni. Online-kasinot ovat tehneet hyvää asiakaspalvelua ja olennainen osa asiakkaiden säilyttämisohjelmia.
Laadukas palvelu
Siinä missä nettikasinoita kehutaan bonusten ja asiakkaiden muistamisen osalta, on kuitenkin tärkeintä onnistuneessa liiketoiminnassa se, että itse tuote on kunnossa. Hyvillä ja laadukkailla nettikasinoilla tuote todellakin on kunnossa ja se näkyy kasinoiden suosiossa.
Pelaaminen on aina pelaajien näkökulmasta tasalaatuista, palveluissa ei ole suuria ongelmia ja tuotteet ovat aina viimeisen päälle kunnossa. Pelaaja ei törmää pitkiin huoltokatkoihin, puutteellisiin aukioloaikoihin tai muuhun vastaavaa, joka voi pilata yksittäisen asiakkaan kokemuksen hetkessä.
Laadukkaassa palvelussa ollaan myös aina edellä aikaansa. Muun muassa kryptovaluutat ovat olleet jo hetken osa kasinoiden maksutapoja ja monet ihmiset ovat syttyneet kasinoille juuri tästä syystä. Tarjolla on aina tuoreimmat ja parhaimmat tavat hoitaa asioita. Tätä eivät monet muun alan yritykset uskalla tehdä, sillä niiden integroimisen pelätään suututtavan asiakaskuntaa.
Mitä pienyritykset voivat oppia tästä kaikesta?
Ensinnäkin priorisoi asiakkaiden säilyttäminen. Älä pidä asiakkaiden säilyttämistä toissijaisena markkinointimenetelmänä. Markkinatutkimuksen mukaan uusien asiakkaiden löytäminen voi maksaa jopa viisi kertaa kuin olemassa olevien asiakkaiden säilyttäminen.
Siksi pienyritysten tulisi panostaa loistavien kanta-asiakasohjelmien suunnitteluun, joihin asiakkaat ovat valmiita osallistumaan aktiivisesti vastineeksi todella hyödyllisistä palkkioista. Tee palkkioista helppo lunastaa tai nauttia, kuten ilmainen tuote tietyille palkintopisteille. Aineettomat palkinnot eivät välttämättä ole hyviä.
Kuten nettikasinot osoittavat, erinomainen asiakaspalvelu on ratkaisevan tärkeää asiakkaiden säilyttämisessä. Vain näihin kahteen näkökohtaan keskittymällä pienyritys voi hypätä asiakkaiden säilyttämisprosenteissa kilpailijoidensa edelle, aivan kuten parhaat nettikasinot.
Tärkeintä on kuitenkin aina tarjota laadukasta palvelua asiakkaalle. Asiakas äänestää aina jaloillaan, mikäli palvelun laatu ei ole riittävällä tasolla. Nettikasinoiden osalta tätä ongelmaa ei ole. Bisneksen pyörittäjänä kannattaa siis aina ottaa koppia ja oppia paremmiltaan. Muun muassa 5G-verkon mukaan tuomat mahdollisuudet ovat varmasti nettikasinoilla käytettävissä ensimmäisenä.
Comments are closed.